Friday 17 November 2017

1 Min Binær Opsjonsstrategi


Binary Options Strategy. Following en strategi når du handler digitale alternativer kan øke sjansene dine til å være lønnsomme. Du bør imidlertid være realistisk og være klar over at du aldri kan være sikker på suksess. De binære alternativene er ufeilbare. Det er ingen perfekt strategi for handel Uansett hva noen såkalte Guru eller signalleverandør vil fortelle deg Alle strategier har noen feil og svake punkter, og det er ikke noe som en perfekt matematisk modell for å oppnå fortjeneste på de finansielle markedene. Når du bestemmer deg for å bruke en strategi, må du være klar over hele tiden at selv den beste strategien ikke er garanti for suksess. Dette bør ikke frata deg, fordi visse strategier kan være svært lønnsomme de fleste ganger. Du må bare huske på at flaks er en svært viktig faktor i handel, akkurat som det er i livet generelt. Hvilken type binære alternativer strategier eksisterer. Generelt sett er det to hovedkategorier av strategier når det gjelder binær handel. Type 1 Strategier basert på spillmodeller - Disse strategiene forutsetter at du bruker bestemte mønstre når det gjelder investeringsbeløp og riktig timing kan generere profitt uansett om trader er dyktig eller ikke ved markedsutsikt. Disse strategiene antar at i enkelte situasjoner kan du designe din alternativkjøpsstrategi for å gi deg en høy sannsynlighet for å vinne I denne kategorien finner du spillmønsterstrategier som The Grinding Strategy eller strategier basert på trading the news. Type 2 Strategier for hvordan å forutsi retningen til markedet bedre - I dette tilfellet Strategiene er basert på enkle tekniske og statistiske bevis på at markedet i noen tilfeller har større sjanser til å bevege seg i en retning over en annen. Mens teknisk analyse kan være ganske komplisert, er det mye enklere måter å tolke diagrammer på, spesielt når det gjelder binær trading. Binary opsjoner enkel strategi. Strategien som vi skal presentere er en veldig enkel Type 2 stra tegy Målet er å hjelpe deg med å forutse retningen på markedsbevegelsen og ha en høy andel av opsjoner som er ferdig i pengene. Denne strategien er basert på antagelsen om at markedene har en tendens til å rette seg etter bevegelser i en retning, og prisen vanligvis går opp og ned Dette betyr at hvis prisen har hevet i forrige tidsramme, er det mer sannsynlig å falle i den neste. Selvfølgelig er dette ikke en regel, og det vil være mange ganger når det ikke kommer til å skje, spesielt når markedet er på en trend, men når markedet er rolig og svingninger er på små nivåer, lav volatilitet vil du mest sannsynlig se opp og nedover hele tiden. Binære alternativer har vanligvis en liten tidsramme og er ideelle for denne typen teknikk Handelsplatformene av meglerne vil vise deg et nytt diagram over aktiva som passer godt til opsjonsperioden. Hvis et alternativ utløper om 15 minutter, vil du sannsynligvis se diagrammet for de siste 45 minuttene og et tomt diagram for de neste 15 m som i figur 1. Hvis den nåværende prisen er høyere enn åpningsprisen i gjeldende utvalg, er dagens pris på 79 7199 høyere enn åpningsprisen på 79 6921, prisen er mer sannsynlig å bevege seg ned, og du bør kjøpe en PUT alternativ I motsatt situasjon, når dagens pris er lavere enn åpningsprisen, bør du kjøpe et OPPSETT-alternativ ettersom markedet forventes å bevege seg. Oppgi 1 USD JPY en time binær opsjonsdiagram. Etter at du har kjøpt PUT-alternativet må du vente til Utløpsperioden, som er 15 minutter i dette tilfellet. La oss se hvordan diagrammet så ut som etter 15 minutter. Vinnersats Antall vinnende handler ut av de siste 100 handler utført oppdatert ukentlig. Profitt Den gjennomsnittlige fortjenesten per handel beregnet ut fra en 80 utbetaling for vinnende handler og 100 tap for å miste handler Dette er den faktiske fortjenesten per handel etter å ha tatt hensyn til forskjellen mellom utbetalingen som tilbys av meglere som er lavere enn det tapte beløpet når handelen er ute av pengene. Dette betyr at du trenger et vinnende forhold på 55 55 for å bryte selv. Merk Robotene som hadde en vinnende frekvens under 55 55 og genererte tap, er ikke oppført i tabellen over. Den gjennomsnittlige vinnende frekvensen vi opplevde med handelsroboter, er rundt 52, slik at den gjennomsnittlige roboten vil generere et tap på lang sikt. Bruk av de øverste robotene kan imidlertid være ganske lønnsomt. Vi har også en dedikert side der du kan finne mer om binære alternativer, automatiske handelsstrategier. Best Binary Options Systems. Binær alternativer strategi tips kopi fra de beste handelsmennene . En annen måte å bruke en god handelsstrategi uten innsats på er å kopiere fra de beste handelsfolkene. Selv om dette kan høres umulig å gjøre, er det faktisk veldig enkelt. Det er et binært alternativ handelsnettverk som heter Tradocial, der handelsmenn kan dele sine resultater. Tilgangen til Nettverket er gratis, men du trenger et premium-medlemskap hvis du vil kunne kopiere de beste utøverne automatisk. Det gode er at du vil motta en gratis 30-dagers premium membershi p verdsatt til 99 når du registrerer kontoen din og vil være i stand til å prøve sitt system gratis. Når du begynner å kopiere de beste handlerne og generere fortjeneste, vil premiemedlemsavgiften være ubetydelig i forhold til inntjeningspotensialet det gir deg. For å dra nytte av Det 30-dagers premiummedlemskapet gratis kan du besøke Tradocial Website. Et annet raskt voksende binært alternativnettverk hvor du kan kopiere strategiene til erfarne forhandlere, er Trader's Buddy. En annen måte å dra nytte av ferdighetene til erfarne handelsmenn, er å investere i en forex-forvaltet fond gjennom et PAMM-system Vi har en dedikert side der vi forklarer hvordan PAMM investerer fungerer her Alt om PAMM Investment. If du vil motta oppdateringer om nye strategier, signaler, handelssystemer eller binære alternativer roboter, vennligst abonner på våre strategiske oppdateringer ved å sende inn e-postadressen din nedenfor. Vær oppmerksom på at vi aldri vil dele e-postadressen din med tredjeparter, og vi vil bare sende relevante oppdateringer fra tid til annen. 1 Minut binær opsjonsstrategi med Bollinger Bands og Trend Indicator. Den binære strategien beskrevet nedenfor er hovedsakelig basert på bollinger-band med Trend Følgende indikator Dette er en rask innspillingsstrategi med 5 min utløps tid. Bare perfekt for utålmodige binære handelsfolk. Gjennomsnittlig gevinstforlengelse 78.Binary Indikatorer TrendBarsBO, Bollinger Bands 20,2 Analyseverktøy NA Tidsramme 1 minutt Handelssessater Eventuelle. Enhver Commodities Gold, Oil. GBP JPY 1 Min Chart Trading Eksempel. Som vist på bildet over, tillater den raske oppføringsstrategien oss å utføre 7 handler i GBP JPY opp trend 7 Vinnende handler for et gjennomsnitt 83 utbetaling, ingen tap Klikk på bilde for å forstørre. TrendBarsBO indikator blå opp trend. Prisen berører den nedre Bollinger Band band. TrendBarsBO indikator rød ned trend. Prisen berører øvre Bollinger band. Preferanse 5 Minu te utløpstid 5 x 1 min lys. Du kan kanskje like disse relaterte innleggene. Last ned alle binære systemer, strategier og indikatorer 100 FREE. Binary Options Strategies. With binær opsjonshandel, vet du hvordan du handler, er bare en del av ligningen Den andre delen av ligningen innebærer å vite hvordan man handler bra, og dette innebærer å bruke en solid handelsstrategi. Med andre ord vil en handelsdrivendes utdannelse ikke være komplett uten å ha lært noen av strategiene som kan brukes i deres handelsaktiviteter. I dette avsnittet om binære Alternativ Strategier, vil leserne lære å lære om ulike handelsstrategier ansatt av binære handelsfolk. Uavhengig av handelsnæringsnivået ditt, har vi strategier som vil dekke nybegynnere, mellomhandlere og avanserte handelsmenn. For nybegynnere Traders Beginners strategier kjennetegnes av deres enkelhet De baserer seg hovedsakelig på enkle konsepter som nye handelsmenn lett kan forstå. For eksempel handler nyheter om fundamental analyse Ved å forstå hvordan de ulike makroøkonomiske faktorene er relaterte, kan handelsmenn enkelt se hvordan et økonomisk nytt kan påvirke markedene. Strategi Videoer Som handelsutvikling i deres handelsstrategierutdanning blir de introdusert til mer avanserte og kompliserte handelsbegrep. For å unngå nye handelsmenn fra å få migrene, bruker vi kort video for å illustrere grafisk hvordan disse mer forhånds tradingstrategiene fungerer. På denne måten vil nye handelsmenn raskt kunne forstå essensen av handelsstrategien. Intermediate Traders For mellomstore handelsmenn, handler handelsstrategiene introdusert er litt mer komplekse I utgangspunktet dekker de fleste av områdene risikostyring. Disse strategiene er rettet mot å forlenge en investerers kapitalkapital, noe som resulterer i at han kommer til å holde seg lenge nok i kampen for å vinne. Avanserte handelsfolk For fullt ut å forstå de ulike strategiene som diskuteres her må man ha en solid forståelse av de ulike handelsbegrepene som brukes i denne handelsstrategen Ies Traders som mangler et solidt grunnlag i hvordan alternativene fungerer, vil ha en vanskelig tid å forstå hvordan disse strategiene fungerer. Som sådan, anbefaler vi kun avanserte nivåhandlere til å vedta strategiene som er nevnt her. Anbefalte meglere 1 minutt 60 sekunders binære alternativer Strategi 14 av 18 seier. Normalt handler jeg ikke 1-minutters alternativer først og fremst fordi utbetalingen er relativt dårlig. 70 Det er også vanskeligere å være like nøyaktig med disse handlene som de 15 minutters handler på grunn av den iboende nivå av støy på 1-minutters diagrammet, etter min mening. Med andre ord, når du handler 60 sekunders alternativer fra 1-minutters diagrammet, håndterer du en svært liten mengde prisdata innkapslet i hvert lysestake og ett minutt av pris handling er relativt uavhengig av det store ordningen av ting Som sagt, tror jeg at det er fullt mulig å ta gode handelsbeslutninger om hva som kan skje med prisbevegelsen i neste minutt. Basisk 60 Second Strategy. My grunnleggende strate Gy mot 60 sekunders alternativer går som følger.1 Finn støtte - og motstandsnivåer i markedet der kortsiktige studs kan være. Pivotspoeng og Fibonacci retracement nivåer kan være spesielt nyttige, akkurat som de er på andre tidsrammer mens de handler på lengre sikt instruments.2 Ta handel oppsett på første touch av nivået Når du re trading instrumenter som har et høyt nivå av støy inneboende i den eventuelle handel utfallet som 60 sekunders alternativer, tror jeg at å ta et høyere volum av handler faktisk kan spiller for din fordel. For de som ikke er kjent med måten jeg vanligvis handler 15 minutters utløp fra 5-minutters diagrammet, ser jeg normalt etter en første avvisning av et prisnivå jeg allerede har merket på forhånd avviser nivået, dette bidrar til å validere styrken av prisnivået ytterligere og jeg vil se for å komme inn på den påfølgende berøring. Forventet fører dette til et lavere volum av handler tatt i bytte for høyere nøyaktighetsoppsett. Trades fører til høyere handelsvolum. Men siden den inneboende støyen i hver 60-sekunders handel er så stor til å begynne med, tror jeg at handel med høyere volum kan faktisk virke til en fordel ved at det bidrar til å jevne ut nøyaktighetsfluktuasjonene som kommer når han handler slike kortsiktige instrumenter. For å gi en baseball-analogi, kan en hitter som normalt opprettholder et batting gjennomsnitt på 300 dvs. han gjør det på base med treff på tre av hver ti-bats, hvor han bare flaggermus 100 På den annen side, i det samme spannet, kan han slå 450, men i løpet av en 100-sesong, forventes det at med nok bats, vil hans sanne ferdighetsnivå med hensyn til å treffe være nøyaktig avslørt Det er en regresjon til den gjennomsnittlige typen konsept. Hvis du for eksempel handler 60 sekunders alternativer og bare tar 1-2 handler i en 4-timers økt, dvs. å være super konservativ, er det sannsynlig at du kommer til å bli venter veldig lenge før ditt sanne ferdighetsnivå i denne form for handel blir avslørt for din oppmerksomhet. Du kan ikke engang ha en effektiv strategisk tilnærming til 1-minutters alternativer, og det ville være uheldig hvis du gikk over en måned med å handle dette instrumentet før du begynner å innse at det er tilfelle når fortjenestekurven din eller ITM-prosent begynner å ta en passende form. Som sagt, ikke overraske ved å ta oppsett som egentlig ikke er der. Det er langt verre enn at du selv velger å handle i det hele tatt.3 Don t blinkt handle alt berørt av støtte og motstand Fortsett å vurdere pris handlinger for eksempel lysestaker typer og formasjoner, trend retning, momentum og ting av den naturen som kommer med personlig eksponering for hvordan markeder av interesse din oppfører deg og fremme din handelsutdanning for å bli bedre. Men uten videre vil jeg vise deg alle mine 60-sekunders handler fra mandag og jeg hvordan jeg legger alt i praksis for å unngå forvirring, vil jeg kort beskrive hver handel i henhold til nummeret som er tildelt det i det følgende nshots. Trade History Using 1 Minute Expiry. 1 1 32817 hadde vært høyden for morgenen og dannet et område av motstand På den første re-touch av 1 32817 tok jeg et putsett på 1 54 stearinlys Denne handelen vant. 2 I likhet med den første handelen tok jeg et put-alternativ på re-touch av 1 32817 Denne handelen vant også. 3 En tredje put-opsjon på 1 32817 Denne handelen gikk tapt, da prisen gikk over mitt nivå og dannet en ny daglig høyde. 4 Pris dannet en nyere lav på 1 32715, tilbaketrukket opp til 1 32761, før jeg kom tilbake, tok jeg et anropsalternativ på re-touch på 1 32715 og denne handelen vant. 5 I utgangspunktet samme handel som den forrige Prisen holdt ganske bra på 1 32715, så jeg tok et påfølgende anropsalternativ og vant denne handelen. På 2 26 stearinlyset gikk prisen tilbake til 1 32761 motstandsnivå På en normal flytte, jeg ville ta et put-alternativ der, men momentet var sterkt på 2 26 lyset nesten seks pips, så jeg unngikk handelen. 6 Flere salgsopsjoner ble nesten satt opp på 1 32761-nivå, men ingen materialiserte seg på nivået. Så min neste handel var enda et anropsalternativ nede i nærheten der jeg hadde tatt anropsalternativer i løpet av de to foregående handlerne. Siden 1 32715 hadde blitt brutt litt før jeg bestemte meg for å i stedet ta et anropsalternativ på 1 32710 i stedet, følte jeg at dette var et sikrere trekk, da bare en halv pip kan være avgjørende for å avgjøre om en 60-sekunders handel er vunnet eller tapt. Denne handelen vant. 7 Sett opsjonen tilbake på 1 32761 motstandsnivå Denne handelen vant. 8 Anropsalternativ ned på 1 32710 hvor 6 ble tatt Denne handelen vant Imidlertid gikk minuttet etter at handelen gikk ut i penger, under 1 32710 og dannet en nyere lav på 1 32655. 9 Denne handelen var et put-alternativ på 1 32710, ved å bruke konseptet om at gammel støtte kan forvandle seg til ny motstand. Ikke desto mindre vinner denne handelen ikke som pris fortsatte å klatre tilbake til sitt tidligere handelsområde. 10 Jeg bestemte meg for å ta et put-alternativ ved å trykke på 1 32817, som var det nivået jeg tok min første handler på dagen. Denne handelen kan virke litt forvirrende først, gitt en ny høyde for dagen hadde blitt etablert og at momentum var oppover Men ved å bare se på stearinlyset virket det at prisen var i ferd med å falle litt. Det var også på vei inn i et område med nylig motstand, så en gang det slo 1 32817, tok jeg putsettet og handelen trakk seg ut. 11 Et annet alternativ på 1 32817 Denne handelen vant. 12 For denne handelen kom dagens høyeste dag på 2 13 lyset inn i spill 1 32839 Jeg hadde tenkt å ta et sett på dette nivået på 3 22 lyset, men prisen gikk gjennom det raskt og lukket Og så for kanskje 10-15 sekunder ble prisen min forsinket, og da det ble tilkoblet, var det over et pip over min planlagte oppføring. Så jeg er glad jeg savnet den handelen, da det var en som ville ha mistet. Jeg endte opp bruker 1 32839-nivået på et anropsalternativ, skjønt, forutsatt at tidligere motstand kan bli til ny støtte Denne handelen vant. 13 1 32892 var nå nå høy for dagen og hadde dannet et nylig motstandsnivå jeg tok et put-alternativ på berøring av nivået Denne handelen vant. 14 I likhet med 12 brukte jeg 1 32839 som støtte igjen, og det ga en vinnende handel. 15 Nok en gang brukte jeg dagens dagens høyde på 1 32892 som et motstandsnivå for å ta et put-alternativ. Men prisen gikk gjennom og denne handelen mistet. 16 En annen femten minutter passert før jeg klarte å ta en annen handelskonfigurasjon Denne gangen brukte jeg 1 32892 som et støttenivå gammel motstand som ble til ny støtte for å ringe. Denne handelen var trolig min favorittoppsett av dag og ble hjulpet av det faktum at trenden var oppe. Det viste seg å være en vinner. 17 For put-alternativer på dette tidspunktet hadde jeg et øye mot 1 32983 den nye høyden for dagen, men priskonsolidert to ganger på 1 32971-nivået som danner en motstandsdyktighet Så jeg bestemte meg for å ta et putsalternativ ved å trykke på 1 32971 på 4 28 lys Denne handelen viste seg å være en fin fire-pip vinner. 18 Min siste handel på dagen var et anropsalternativ tilbake på 1 32839, der jeg tok samme oppsett for 12 og 14 Dette var en annen god fire-pip-vinneren. Etter det ventet jeg på at prisen skulle komme opp og se hvis 1 32892 ville fungere som motstand, men det ble aldri berørt. Jeg følte meg litt utmattet av dette punktet og bestemte meg for å ringe det avsluttes for dagen. Konklusjoner på denne strategien. Overallet gjorde jeg ganske bra for min første dagshandel 60 andre alternativer, går 14 18 ITM Men generelt har jeg tro på min strategi for å forutsi fremtidig markedsretning med et rimelig nivå av nøyaktighet, og min evne til å søke på et hvilket som helst marked eller tidsramme, jeg også likte å leke med 1 - minutter alternativer, som det var en ny opplevelse, og jeg ville definitivt vurdere å legge til flere 60 sekunders valgdager i min diett i fremtiden. Hvor handler jeg. Beste 5-minutters strategi. Torsdag 5. juni 2014 av Tim Lanoue . Finne en svært lønnsom hurtig sikt handelsstrategi kan være vanskelig og noen ganger vanskelig å app Ly, heldigvis for dere i dag, skal jeg gi deg en som ikke bare har en stor suksessrate, men det er også ganske enkelt å bruke. Det du trenger for denne 5 minutters strategien, er tilgang til en kartløsning, tilgang til din handelsmegler og litt tålmodighet. Sjekk ut de 5 beste kartløsningene for binære alternativer. Denne 5-minuttersstrategien krever bare bruk av en handelsindikator, og det er den deriverte oscillatorindikatoren. Denne indikatoren er en trendgenererende og trend-indikator som bruker seg direkte inn i prisaktiviteten til våre målrettede eiendeler. Derivatoscillatoren er en unik teknisk analyseindikator, bare fordi den bruker eiendomsmomentet til å formulere og generere signaldata. Før vi kan bruke denne indikatoren i vår handelsstrategi, må vi sørge for at tidsrammen som vi ser på vår eiendel er satt på 5 minutter, siden dette er en 5 minutters strategi. Enhver tidsramme som sees utenfor dette vil påvirke e nøyaktighet av signaler generert I tillegg fungerer denne indikatoren best for høyvolumsbeholdninger og lavvolatilitetsvalutapar. Noen av de mer populære høyvolumslagrene som ville fungere bra for denne strategien, ville være Apple, Nike, Exxon og Amazon. Lav volatilitet valutapar som vi ønsker å handle med når vi bruker denne strategien, vil være Eur Usd, Usd Chf, Nzd Usd og Usd Cad. Nå har vi alle grunnleggende oppsett vi kan se på å bruke denne indikatoren til en handelsstrategi. I bildet nedenfor Du kan se et eksempel på hvordan denne indikatoren vil se når den brukes på vår handelsstrategi. Hvis du ser nøye ut, kan du se hvordan de avledede oscillatorstengene går i samme retning som prisaktive lys, eller det vil forutse det, og du kan se hvordan det endres og hvordan prisen også da følger etter. Vi har tre handelsmuligheter i dette eksemplet, og alle tre blir en vinner. For at et handelssignal skal genereres må vi vente på et skritt å skje og en bekreftelse Det ene trinnet ville være at det er en retningsendring i vår derivatoscillatorindikator. Betydning at hvis det er et negativt lys under 0 00-verdien, må neste stearinlys være et positivt stearinlys, og omvendt. Bekreftelsen er om stearinlys som danner over eller direkte ved siden av vår derivatoscillator, går i samme retning som det stearinlyset. Hvis det er så er det godt å sette en handel i den retningen for en utløpstid på 5 minutter. Dette er en ganske enkel indikator og så langt jeg har opplevd rundt en 73-i-pengene suksessrate med den, planlegger jeg å undersøke og utvikle nye strategier for dere, så hold deg justert i lykke til, og hvis du har noen spørsmål eller kommentarer, vennligst følg fri å gi dem under 82 tanker om den beste 5-minutters strategien. Takk for denne strategien. Jeg kan imidlertid ikke se skjermbildet. Det ser ikke ut til å være åpent i Google Chrome eller Firefox. Jeg har lagt merke til dette flere ganger når jeg har st Utied Tim s strategier Eventuelle råd om hvordan du åpner bildet. Jeg er i stand til å programmere og backtest binære opsjonsstrategier i det siste året. Da kan jeg studere resultatene i henhold til måneder i året, dager i uken og timer i dagene av Å bruke denne strategien som den er skrevet på, er på ingen måte lønnsom på lang sikt for EUR USD, USD JPY, XAU USD. For å få en ide, ved å følge reglene, forblir resultatene nær dette eksempelet EURUSD, M5 TotalBar 65005 Vinn 1050 Tap 1170 Slips 408 WL 0 4728 LossConsecutive 11.A backtest over bare flere uker er utilstrekkelig fordi det kan være svært lønnsomt. Jeg er åpen for suggestions. Have en fin dag. Joel Walters sier. Hey Tim og Mike. Great strategi Jeg har testet det, og det har en veldig høy ITM-rate for meg. Jeg har et raskt spørsmål. Mike sa i kommentarene at Titan Trade har 5 min-handlingsalternativet. Hvor kan jeg finne 5 min-alternativet på Titan Trade. Takk igjen, elsker arbeidet ditt Joel Walters. Tim Lanoue sier. Hvordan gjør du i dag Avhengig av t han skriver nyhetene for å være ærlig, la oss si at Apple lanserer et nytt produkt, eller USAs regjering snakker om å senke prisen på olje, det betyr at flere Apple-aksjer vil bli kjøpt, og hvis oljeprisene faller, så vil dollarverdien litt også som vil påvirke de fleste valutapar Det hele er avhengig av hvilken type nyheter som skal være ærlig. Hope dette hjalp deg ut. Vincent Nguyen sier. Det virker, men du må logge inn på YouTube for å se denne spesifikke en merkelig grunn til at noen flagget Det var som om jeg bare snakket om gratis kartleggingsløsning. Det er virkelig rart, sannsynligvis noen megler eller noen som virkelig hater meg, men likevel, koblingen skal fungere, men sørg for at du er logget inn på YouTube Cheers Mike. Tim Lanoue sier. Marker jeg liker å bruke denne strategien i New York trading time session Det er bare det mest praktiske for meg da og markedene er sterke i løpet av denne trading session. Wilson Ved endelig mener jeg at det er helt klart at trenden vil reversere og fortsette nue å gå i motsatt retning Hvis du vil vente på et bekreftende andre stearinlys, kan du imidlertid ikke være nødvendig, når du ser reverseringen finner sted på DO og da er du god å gå. Hoppet dette bidro til å svare på din questions. hello Tim, hva mener du med at jeg er riktig hva du sier er at vi ikke utløser en handel ved første lysestang av oscillatoren, vi venter på den andre linjen før du tar en handel, er jeg rett. Konstantinos Trichas says. Hi guys GREAT JOB beste nettsted rundt, lurte jeg på når en strategi er brukt for å la si 5 valutapar og la si at strategien har en 75 vinnersats, er det per valutapar eller kan jeg se en 75 vinnersats på alle 5 valutapar For eksempel kan vi si at jeg har gjort 10 handler ved hjelp av den ene strategien, men et par handler per valutapar. Jeg håper jeg gjorde mening og fortsetter det store arbeidet. Det er definitivt jobbet, jeg hadde fem handel i dag 4 av De var vellykkede. Flott jobb. Takk, det er bra, jeg bruker Freestockcharts. Hi Michael Quality stuff man Nå har jeg søkt på MT4 bibliotek med indikatorer og kan ikke finne Derivative Oscillator indikatoren jeg mi mangler noe. Takk Anthony Du må laste opp Derivative Oscillator indikatoren til MT4 Jeg kan alltid sende deg filen, bare Send meg en e-post til deg. Du kan også laste ned indikatoren gratis fra denne koblingen Cheers Mike. Det ville være flott hvis MT4 hadde denne oscilatoren, jeg prøvde å lete etter det litt, men det virker som om det ikke finnes noe populære sider Noen har det for MT4.Hvis Mike, jeg er interessert i binær handel, men jeg har ingen erfaring på denne bransjen. Mens jeg skal gjøre noen undersøkelser, kommer jeg over til nettstedet ditt, som er veldig informativt nettsted, jeg trenger litt råd og om mulig kan jeg få din private e-post eller skype rom-ID, så jeg kan få mer informasjon Takk Sara. Sara, Takk for at du besøker deg. Du er velkommen til å sende meg en e-post direkte til Cheers Mike. Gi et svar Avbryt reply. Post navigasjon. Skriv til Mike s blogg. Søk etter binære valgemner. Reelle innlegg.

No comments:

Post a Comment