Friday 3 November 2017

Cms Forex Gjennomgang


CMS Forex Reviews. Login å legge til anmeldelse. Broker har sin egen utviklede VT Trader plattform Jeg kan sette mine handler rett på diagrammet Plattformen samhandler med live data Det er gratis og kan brukes som et komplekst miljø for handel valutaer online Der er ikke stor forskjell for meg om jeg handler på mt4 eller gjennom vt-forhandler Den eneste fordelen er at jeg kan handle hvor jeg vil ha hvis jeg har internettilgang. Server krasjer altfor ofte 2 dager på rad i ca 5 timer uten tilgang VT god plattform, men ikke pålitelig Jeg lurer på om CMS slår ned serveren med vilje av økonomiske grunner, eller de vant nettopp å oppgradere serveren til å håndtere trafikk. De er ganske gode i alle aspekter jeg har vært med dem i 1 år. Deres plattform er visuelt fantastisk, men bruker mye minne. En mindre ting er at ikke alle deres teknisk support reps er på samme side så langt som tech problemer, men dette gjelder over hele linjen for alle meglere. Det gode er at programvaren har veldig god sporing ca plager slik at du kan se og senere sjekke alt du forventet å skje, men ikke deres sprekker er blant de beste, ikke det beste jeg har gjort et godt valg, MEN IKKE FORVENTER DE TIL Å RETTE OPP DINE GODE HANDELSFARDIGHETER FOR ATT DE VIL T. programvare all times. my største bekymring med cms er den konstante avbryter av deres handelssystem den andre er det en fantastisk megler med klient orienterte fasiliteter. Hvis cmsfx er så ille, hvordan kommer du med dem i 8 år, og hva gjør dem nøyaktig Skurkene burde slutte å blamse sine tap på Deji, kan du sende meg kontaktnummeret og e-posten til forexkontoadministratoren som hjalp. Vel, jeg pleide å tro at denne megleren var svindel og de handlet mot klienter jeg hadde mistet så mye penger med dem og nesten ga opp forex til jeg så en annonse på google fra Quadri Abubakar i Nigeria som handler for folk jeg tilbakebetalt kontoen min til minimum 5000 og ga den over til ham for å handle for meg på Har konsekvent gjort over 50 fortjeneste per vi EK FOR MEG I løpet av de siste 2 månedene ved hjelp av samme megler jeg trodde var svindlere Nå forstår jeg at de fleste klager på meglere fordi de egentlig ikke vet hvor langt jeg er, er god. Got slipped ofte Også i midten av en nyhet etter Jeg var allerede inne de lukket serveren av Ring flere ganger det var travelt ringte igjen det ringte og ringte jeg ringte igjen og de svarte og deretter hengt opp tap mye da jeg kom ut Hvis de ville ha svart på telefonen ville jeg har gått ut i pengene. Jeg tror ikke på å kutte og lime, bare ta en titt på denne linken om dette nettstedet. Finn en Forex Broker. Finansielle tjenester Reviews. Trading Software. Last ned VT Trader 2 0. Last ned VT Trader 2. 0 Filversjon 2 2 0 58 Fil Dato 15. september 2011 Hva er New. NOTICE For kontoer åpnet med alle live - eller Demo-kontoer åpnet før 30. november 2014, last ned følgende versjon. Systemkrav. Microsoft XP Vista eller høyere. Intel CoreTM 2 Duo e4300 1 80 GHz pros essor eller tilsvarende prosessor.1 0 gigabyte RAM.200 megabyte ledig harddiskplass. Intern Explorer 5 0 eller høyere. Monitor som støtter 1024x768 med en fargedybde på 32 bits. En høyhastighets bredbåndstilkobling som DSL eller en kabelmodem er viktig for online valuta trading. NOTICE For kontoer åpnet med. alle live eller Demo accounts. opened før 30. november 2014.please laste ned følgende versjon. Ny demo acconts bruke lenken nedenfor. Download Instructions. Why laste ned VT Trader 2 0.VT Trader 2 0 gir all den tekniske analysen, Forex verktøy og tilpasning du leter etter. Pakket i et flott, brukervennlig grensesnitt, er VT Trader den beste plattformen for nybegynnere og avanserte handelsfolk. Last ned VT Trader 2 0 nå for å oppleve det selv. En av de mest funksjonelle - rike plattformer i markedet, inneholder VT Trader over 110 tekniske analyseindikatorer, slik at du kan handle direkte fra diagrammene og inkluderer en rekke andre viktige funksjoner. Forex-forhandlere elsker VT Trader. En av de mest funksjonsrike plattformene i markedet, VT Trader inneholder over 110 tekniske analyseindikatorer, lar deg handle direkte fra diagrammene, og inneholder en rekke andre viktige funksjoner. Forex-forhandlere elsker VT Trader Her er hva de sier om det. Hent kraften i handel direkte på diagrammet med VT Trader. Den første plattformen i sin art for å tillate handelsmenn å plassere og overvåke sine handler direkte på diagrammet, har VT Trader fortsatt å være en bransjeleder innen innovasjon. I tillegg til dusinvis av forhåndsprogrammerte tekniske indikatorer og flere layoutinnstillinger, VT Trader tilbyr nesten ubegrenset tilpasning, slik at handelsmenn kan programmere egne indikatorer, skape indikatorbaserte automatiserte handelssystemer og mye mer. Hvis du vil prøve VT Trader-programvaren gratis, kan du motta et demo brukernavn og passord ved å signere opp for en praksis forex trading account. Risk Ansvarsfraskrivelse Online forex trading har en høy grad av risiko for din kapital og det er mulig å miste hele investeringen Bare spekulere med penger du har råd til å miste Forex trading kan ikke være egnet for alle investorer, Sørg derfor for at du fullt ut forstår de involverte risikoene, og søk selvstendig råd om nødvendig. Gjennomgå Besøksside. Jeg mottar en e-post fra CMSFX. Jeg antar at jeg på et tidspunkt prøvde dem demo, og derfor hadde de min e-postadresse som angav at de nettopp har åpnet en Micro-konto-funksjon, og hvis jeg søker før slutten av Juni får jeg 50 konto gratis uten behov for innskudd. Jeg tror dette er kult, jeg kan bygge opp 50 til en nyttig mengde, og hvis de ender opp med å være ok som meglere, kan du senere åpne en standardkonto . Jeg får en svar-e-post etter søknaden som angir følgende 1 Send inn en kopi av din offentliggjorte foto-ID, med mindre du har autorisert CMS-Forex til å gjennomføre en kredittsjekk. Alle søkere må sende inn en kopi av et myndighetsutstedt bilde-ID, for eksempel en pass eller fører s lisens med deres konto søknad Hvis din regjeringen utstedt identifikasjon ikke bekrefte hjemmeadresse du angitt i søknaden, vennligst send også en forsyningsregning gass, telefon, kabel eller et kontoutskrift som bevis på opphold. Så jeg går til URLen nevnt i th e-post hvor jeg kan laste opp dokumentene mine Siden mitt lands identitetsdokument ikke har boligadresse, må jeg laste opp 2 dokumenter. Men på nettstedet ser det ut til at det bare er et alternativ å laste opp et dokument. Så går jeg til live chat kundeservice for å finne ut hvordan jeg kan laste opp begge dokumentene. Jeg snakker med en person som heter Lee Han forteller meg at jeg kan laste opp begge på samme sted etter at jeg klikker på opplastingsalternativet, men når jeg fullfører chatten merker jeg det han uttalt at en bruksregning eller et kontoutskrift er påkrevd for adressebevis, IKKE et sertifisert dokument som er det jeg har. Da jeg la merke til dette, hadde jeg allerede sagt farvel og chatten ble stengt. Så for å klargjøre eller ikke Lee s erklæring betydde at bare bruksregninger eller kontoutskrifter var akseptabelt, jeg gikk inn i en ny samtale med en person kalt Kevin. Kevin fortalte meg at mitt regjeringsdokument som er sertifisert av en kommisjonær av ed er ikke gyldig siden det må være nei Eldre enn 30 dager. Kevin oppgav også t lue Jeg må tilby en kopi av kontoutskriftet mitt for å bevise at jeg har en bankkonto Som om du gir penger til eller fra det, utgjør det ikke bevis. Så her er det allerede to uoverensstemmelser mellom det oppgitte ordet som er skrevet på nettstedet og i e-posten som klistret over og ekspertassistansen fra help desk. Now er det angitt en tidsperiode for bevis på adressen på nettstedet eller i e-posten. Hvor står det at man må ha en regningsregning og en bank uttalelse Som er det Kevin uttalte. Jeg sa til Kevin at jeg bor i en landlig del av Sør-Afrika, og at vår elektrisitet er gjort via et forhåndsbetalt kortsystem. Betyr den eneste dokumentasjonen jeg får, er når jeg fyller på er kortverdien min en kontant kvittering Det er ingen landslinjeprofiler i mitt område, og mobilen min er også på et forhåndsbetalt kortsystem. Min bankkonto holdes i en gren som ligger bare kort av 1000 kilometer unna hvor jeg for øyeblikket er, og jeg etter eget valg siden det er ingen posttjeneste hvor jeg bor valgt å ikke motta postet Bank Sta tements. Remember at dokument delen lasseret ovenfor nevner en kontoutskrift som et bevis for adresse, ikke som Kevin insisterte på at jeg må tilby uttalelsen som bevis på at jeg har en bankkonto. Så jeg spurte Kevin å klart si at CMS aksepterer et bruksregning eller en kontoutskrift, men et regjeringsdokument sertifisert av en editer av ed som, som jeg nevnte til Kevin, betyr at hvis jeg løy om adressen min under ed, kunne jeg bli arrestert og gå i fengsel for mein, må ikke være eldre enn 30 dager. Vær også oppmerksom på at mitt identitetsdokument ble utstedt i 2003. Hvis mitt land DAD oppgir boligadresse i Identitetsdokumentet, ville ID-en være gyldig. Jeg avsluttet samtalen med Kevin, og angav at jeg Jeg er ganske fornøyd med IKKE å åpne en konto hos CMS og deres gratis 50 mikrokonto, og jeg vil bli hos mine 2 meglere, MB Trading og GoMarketsAus som ikke aksepterer sertifiserte dokumenter som bevis. Dessverre er jeg ikke i stand til å kutte og lime mine to chatter med dem, siden de ikke sender e-post til en transkripsjon av teksten. Jeg vil ikke si at de er en svindel, men så vidt jeg er opptatt av, bør det være et null star-alternativ for vurderinger som er det jeg ville ha valgt.

No comments:

Post a Comment